لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

باربی

1395/12/1 1:32
نویسنده : مامانی
323 بازدید
اشتراک گذاری

توی خرید اسباب بازی  تا اونجایی که در توانمون بوده براش فراهم کردیم وسعی کردیم با در نظر گرفتن کیفیت خوب به چیزی که علاقه نشون داده و خوب نیاز به بازی کردن داشته براش بخریم البته  در حدی که نه عادت بشه هرچی برداره ولی اکثر مواقع هرچی دوست داشته خریدیم براش به جز عروسک باربی که من زیاد خوشم نمیومد و زیاد در موردش خوندم از جنبه روانشناسی و  تاثیرش در نگاه کودک ..خوب لیانا دست بچه های دوست وفامیل میدید و خیلی هم دوست داشت یه مدتی مقاومت کردم و سعی کردم قانع بشه که اینا عروسکهایی هستن که شبیه بچه ها نیستن و بیشتر به مامان بچه ها شباهت دارن و تو میخوایی بچه داشته باشی و این مامانه و ....ولی لیانا باز بعد یه مدت میگفت من مث عروسکس که دختر عمه اش داره میخوام  مامان بگیر توروخدا ...دیگه نتونستم مقاومت کنم گفتم شایدضرر حریص کردن دخترم نسبت به یه چیزی خیلی بیشتر از داشتن اون باشه..بیخیال بحث روانشناسی و این چیزا شدم  و با  نگاهی مثبت که لیانا در دنیای قشنگ کودکی غرقه و جنبه مثبت اینارو میبینه نه منفیی دوتا براش خریدم البته زیادم باربی نیستن ولی خو خوشگل موشگلو داف هستنزبان

یکیش هم همون عروسک کیک تولدش بود.

لیانا در حال دیدن کارتون مورد علاقه اش پوکویو

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

شادی
26 فروردین 96 12:21
سلام مرجان عزیز. عیدت مبارک عزیزم. ایشالا سال خوبی در پیش داشته باشید. باهات موافقم. آدم هر چی سعی میگه به یه سری اصول پایبند باشه، آخرش نمیشه ولی به این نتیجه هم رسیدم که نهایتا بچه ها به اصول خانوادگی بر میگردن مگر در مواردی که پدر و مادرها جوری رفتار کننده که بچه کاملا زده بشه.
مامانی
پاسخ
سلام شادی جون سال نو شما هم مبارک امیدواارم روزهای خوبی داشته باشید..بله باهاتون موافقم مامانم هم همیشه میگه بچه به پدر و مادرش میره و تربیت و نگاهش به زندگی درخانواده اش شکل میگیره پس زیادم نباید روی خواسته هاشون و نیازهاشون علمی دقیق بشیم.
مامان فرخنده
4 اردیبهشت 96 13:40
عروسک خوشگلت مبارک باشه بعضی اوقات آدم باید نظرات روانشناسهارا بذاره کنار با دل بچه اش راه بیاد خوب کاری کردی خریدی مامان مرجان ملیسا هم خیلی کارتون پو کویو را دوست داره ولی حیف که دیگه نشون نمیده بوس برای لیانا جوووون
مامانی
پاسخ
مرسی فرخنده عزیزم..لیانا هم خیلی پوکویو دوست داره باید سی دی کارتون پوکویو بخریم براشون