لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

آخرین لحظات دو سالگی

1394/11/15 2:18
نویسنده : مامانی
247 بازدید
اشتراک گذاری

لیانای نازنینم آخرین ساعتهای دوسالگی دارن سپری میشن و شما داری وارد سه سالگی میشی حس عجیب و غریبی دارم عزیزم الان ساعت از دو نیمه شب گذشته و شما آروم کنار من خوابیدی..مامان داره سه سال پیش این موقع رو مرور میکنه خیلی روزهای شاد و هیجان انگیزی بود لحظه شماری میکردم ببینمت  عزیزکم..دلتنگ دوسالگیت میشم همونجور که دلتنگ یک سالگیت شدم چون تکرار نشدنی هستن واین دلتنگم میکنه ولی لحظه شماری میکنم سالهای پیش رو ...عاشقتم دختر مهربون و رویایی من

 

پینوشت:فرخنده جون کم نظیری دوست خوبم..واقعا پیام تبریکتو دیدم غافلگیر شدم..ممنون از مهربونتیت عزیزم.

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله ی مهربون
15 بهمن 94 9:08
تولدت مبارک
مامانی غزل جون
16 بهمن 94 10:53
تولدت مبارک لی لی جووونم تیشالله یه عروس خووووشکله بشی گلم میبوسمت عزیزکم
فریده
17 بهمن 94 8:09
تولدت مبارک لیانا جون ، به امید روزهای خوب پیش رو
مامان فرخنده
17 بهمن 94 10:59
سلام ليانا جون سه ساله و دو روزه به دنياي سه سالگي خوش اومدي عزيزززم مرجان جون واقعا راست گفتي منم دلتنگ روزهاي يكسالگي ميشم ولي كاريش نميشه كرد بزرگ شدن اين فرشته ها هم پراز رموز قشنگ هست كه ماهم با اينا كلي چيز ياد ميگيريم الهي ليانا جون هميشه تنش سالم ولبش خندون باشه منتظر عكسهاي تولد ليانا هستم در ضمن مرجان جوني نياز به تشكر نبود تو وليانا جون مثل خواهر و خواهر زاده ام ميمونيد پس طبيعتا تولد خواهر زاده ام يادم بود