لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

اندراحوالات کلاس نقاشی

1395/4/24 21:45
نویسنده : مامانی
143 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خیلی از ثبت نام لیانا در کلاس نقاشی راضی هستم..اول اینکه متوجه شدم لیانای سه سال و پنج ماهه من بر خلاف تصورم  وابستگی غیر متعارفی بهم نداره  واینکه چقدر درکش از محیط کلاسشون بالاس یعنی محاله از شروع کلاس تا پایان کلاس از سر جاش بلند بشه و یا زیادی حرف بزنه با اینکه از همه کوچیکتره ولی خیلی قانونمند رفتار میکنه و بچه هایی هستن که با چود اینکه از لیانا بزرگترن از غفلت معلم استفاده میکنن و از کلاس بیرون میان یا خیلی حرف میزنن ..رنگ آمیزیش در حد عای و همچنین یادگیری نقاشیش خیلی خیلی عالیه طوری که بعد کلاسشون توی طی مسیر با حرکت دادن انگشتهای کوچولوش توی هوا نقاشی اون جلسه رو بهم آموزش میده..

مهتمرین دستاورد این کلاس برای من شناخت بیشتر دخترم بود شناختی که تا قبل از این انداشتم و همچنین اینکه دلنگرانی و استرس های بی مورد از برخی رفتارهای لیانا با دیدن بچه های بزرگتر به کل در وجودم از بین رفت و گل خوشگل اعتماد و افتخار تو دلم سریع رشد کردمحبتمحبت

به خاطر نقاشی های خوشگل لیانا و رنگ آمیزی تمیزش خانوم معلم به لیانا گفتن جلسه بعد خرچنگ و لاک پشت که بهش یاد داده بکشه و به دیوار کلاس بچسبونن.

 

توی ماشین در مسیر کلاس هستیم بهم میگه مامامن امروز بهم خانوم معلم چی یاد میده میگم نمیدونم میگه من دوست دارم میمون یاد بگیرم یاسر و من بهش میگیم به معلم بگو بهت یاد بده و لی بعید میدونیم بگه...بعد از کلاس لیانا با یه نقاشی از میمون جلوم سبز میشه خانوم معلم میگه امروز خودش پیشنهاد دادبغل

بهش میگم وارد کلاس میشی باید سلام کنی به خاله مریم(معلم نقاشی) میگه مامان خجالتم میاد سلام کنم...دیروز بعد اینکه وارد کلاس شد با صدای بلند سلام میکنهمحبت

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فرخنده
26 تیر 95 14:41
عزيزززم ليانا كوچولو نقاش چقدر خوب نقاشي ميكشه آفرين مرجان جون پس ديدي تمام تصوراتت نسبت به ليانا اشتباه بود ديدي اصلا خجالت نكشيد وگفت نقاشي ميمون بكشند ديگه بايد باور كني كه بزرگ شده
مامانی
پاسخ
بلهوفرخنده جان بچه ها همش در حال تغیرات سریع هستن با آرزوی موفیت برای همه بچه ها😘😘😘
شادی
29 تیر 95 9:31
سلامممممممممم چقدرررررر عالی. فکر میکنم بهترین لحظات برای هر پدر و مادری اینه که نتیجه زحماتشو ببینه و به خاطر رشد و بالندگی فرزندش احساس غرور و افتخار داشته باشه. امیدوارم لیانا جون همیشه موفق باشه.
مامانی
پاسخ
بله شادی جان واقعا حس بینظیری هست که شاهد موفقیتهای جگرگوشه ات باشی..انشاالله موفقیتهای آوینا جون و تمام بچه های گل😘😘😘😚😚😚😗😙
مامانی غزل جون
30 تیر 95 11:22
وااااااااااااای عاااالیه عااالیه آفریین لیانا جونم خیلی نقاشی هات قشنگن خیلی میبوسمت پیکاسو کوچولوی من
مامانی
پاسخ
فدات زینب جون خیلی گلی😘😘😘😍😍😍😚😚😚😗