لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

شاغل بشم یا نه؟

1395/5/16 17:17
نویسنده : مامانی
128 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا بهم یه کاری پیشنهاد داده شد که ساعت کاری خیلی خوبی داشت و مربوط به رشته تحصیلیم هم میشد و خودم هم خیلی دوست داشتم که حتی برای مدتی تجربه کنم .بعد از کلی بررسی و بالا و پایین کردن همه جوانب با کمال میل انصراف دادم.نتونستم لیانارو از محیط امن خونه و مهر مادری هرچند برای هفت ساعت باشه محروم کنم..اول اینکه مهد کودک خوب که انتظارات بهداشتی منو براورده کنه پیدا نکردم دوم اینکه از خانواده خودم هم دورم و نمیتونم ازشون کمک بخوام در نگهداری لیانا سوم اینکه بابا یاسر هم از صبح تا شب بیرون از خونه هستن وواقعا نمیتونه در موارد خاص و احتمالی از لیانا نگهداری کنه چهارم اینکه مادربزرگ پدری لیانا با وجود اینکه با روی باز لیانا رو برای اون چند ساعت نگهداری میکردن ولی بنده خدا به اندازه کافی سرشون شلوغ هست و خودش دست تنها که دیگه اضافه شدن مراقبت ا لیانا یه بار و استرس اضافی بهشون تحمیل میشد ضمن اینکه لیانا شیطنت های خودشو داره و میترسم از پله یا تراس با کوچکترین غفلتی بیفتهسکوتخطا

هیچی دیگه کلا ندای درونی بهم گفت شما که نه شرایطشو داری و نه جنبه دور کردن بچه از خودتو بشین تو خونه به بشور و بسابت ادامه بدهخطاسکوت نمیدونم چرا این ندای درونی یه کم عصبانیهمتفکر
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرخنده
20 مرداد 95 10:46
قربون نداي دروني خوب مرجان جون بذار ليانا بزرگتر بشه اونموقع ديگه راحتتر ميتوني براي شاغل شدن تصميم بگيري فعلا بهترين كار را كردي
شادی
30 مرداد 95 13:12
سلام عزیزم. ایشالا که لیانا جون بزرگ تر شد شما هم بتونی بیشتر به برنامه های شخصی خودت برسی . به هر حال تصمیم سخت و مهمی هست و ندای درونت هم حق داره عصبانی باشه
فریده
10 شهریور 95 8:39
خیلی کار خوبی کردی ، من خودم با اینکه شاغلم ولی همیشه از خودم ناراضی ام که چرا بابت این حقوق این قدر به خودم و بچه ام ظلم می کنم ، واقعا می گم زن باید تو خانه باشه و به امورات خانه برسه تا مرد هم بتونه راحت بیرون از خانه فعالیت داشته باشه ، ولی چه کنم که آلوده شدم و نمی تونم مثل شما راحت تصمیم بگیرم .