لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

لیانا خانوم ده ماهه

1392/9/16 15:28
نویسنده : مامانی
128 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر دیروز ده ماهه شدی, عزیز دلم دختر شیرینم ده ماهگیت مبارک

totalgifs.com aniversario gif gif 35.giftotalgifs.com aniversario gif gif 32.giftotalgifs.com aniversario gif gif 01.gif

دیروز مصادف با ده ماهه شدنت اولین قدمهای زندگیتو با پاهای کوچولوت برداشتی کلی منو باباییت ذوق زده شدیم خوشحالیم دو چندانه وقتی تونستم اولین قدم برداشتناتو فیلم برداری کنم عروسک من انشالا تو زندگی هر گام و قدمی بر میداری سرشار از موفقیت برات باشه

دوستت داریم دختر کوچولو 


اولین قدم برداشتنهات  

                                       

 

شیطونک مامان

هوا یکی دو روزه سرد شده ژیله بافتنی تنت کردم کلی ذوق میکردی

اینجا دخترم داره موهاشو شونه میزنه قربون دختر مرتب برم من

انشالا همیشه بخندی مادر

شکمو

تو این هفته که هوا حسابی سرد شده برف و بارون اومد .منظره خونمون از برف پاییزی

در اخر هم چند تا از طلوع افتاب که چند روزپیش بابایی از پنجره اتاق گرفته بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)