لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

نقاشی

1394/3/11 16:07
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

برای ناهار امروز کتلت درست میکردم لیانا صدام زد که بیا پیشم بشین بهش میگم باشه عزیزم ناهار حاضر کنم میام باهم نقاشی بکشیم بعد از انجام کارها سالنامه ایی که مخصوص نقاشی های لیاناس ورق میزنم تا یه صفحه خالی پیدا کنم باهم نقاشی بکشیم که چشمم به این نقاشی لیانا افتاد

دخترم یه پیشی مثل همونایی که براش میکشم کشیده بود..کلی ذوق کردم  دختر 28 ماهه من پیشی کشیدهمحبت

اینم یه عکس از بیرون رفتنهای مادر و دختری و آخرین گلهای بهاری...هر موقع بیرون میرفتیم برای لیانا گلهای شقایق وحشی که کنار جدولهای خیابون یا کنار دیوارها در میاد میچیدم دستش میدادم الان عادت کرده هر گلی میبینه میگه بچین سکوتاین گلهای خوشگل هم دیده بود میگفت بچین بهم بده..با هزار زحمت متوجه اش کردم که این گلها نباید بچینیم میتونیم باهاشون عکس بگیریمزیبا

پسندها (1)

نظرات (3)

فریده
12 خرداد 94 8:28
آفرین به دختر هنرمند. واقعاً خوشکل کشیده ، بزارش کلاس نقاشی تا حسابی شکوفا بشه.
مامانی
پاسخ
بله فریده جون اتفاقا کلاس خوب پیدا کردم براش باید تا سه سالگی صبر کنم
شادی
12 خرداد 94 9:14
آفرین به لیانا خانم لیانا خانم باهوش
مامانی
پاسخ
مامان فرخنده
16 خرداد 94 8:21
به ليانا جون مليسا كه هنوز بلد نيست نقاشي بكشه فقط رنگ ميكنه خيلي قشنگ كشيدي ليانا جوووووووووووني
مامانی
پاسخ