لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

مال لاناس

1394/3/14 18:48
نویسنده : مامانی
266 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا جون عزیز دل و نور دیده ما اینروزهای زیادی احساس مالکیت میکنه و زیاد خوشایند من نیست مثلا کسی حق نداره دست به وسایلش بزنه خیلی جدی میگه مال لاناس خوب تا اینجا زیاد غیرعادی نیست ولی ماجرا از جایی شروع میشه که اون طرف مقابل اجازه نداره به وسایل خودش دست بزنه اونجا هم سریع میگه مال لاناس و توقع داره وسیله مال خودش بشهمتفکر دیگه گریه و زاری به راه میفته که حتما اسباب بازی یا لیوان یا هرچیزی که مال طرف مقابل هست مال خودش بشه البته این موضوع مربوط به بچه های غریبه تو پارک و فروشگاه یا خیابون نیست نسبت به بچه های فامیل این کارو میکنه و وسایلشون برای خودش میدونه ..این موضوع کمی فکرمو مشغول کرده دارم سرچ میکنم مطالب مختلف در برخورد درست برای حل این موضوع پیدا میکنم.

دیروز اشاره میکنه به کولر میگه این چیه میگم کولر خودش تکرار میکنه پولر براش تلفظ درست تکرار میکنم روی حرف ک تاکید میکنم سریع میگه کولر مال لاناسمتفکر

امروز ظهر داره سرسره بازی میکنه .جدیدا یاد گرفته چیکار کنه که با سرعت بیشتری پایین بیاد(موقع سر خوردن یه کم پاهاشو بالاتر میبره) چند بار با سرعت پایین میاد و لذت میبره تا اینکه یه بار موقع سر خوردن سرعت زیاد بود با سر میخوره به مبل یه کم سرش درد میگیره ولی شکر خدا مبلامون خودش برای بچه ها یه محافظه چون نرم هستن.سریع میرم سرشو میبوسم میگم چیزی نشد مامن پاشو بازی کن با یه حالت جدی به سرسره میگه ببین چیکار کردی سرسره بد کار خطرناکی کردیخندونک

امروز یاسر بعد از یه درس خوندن حسابی میخواست کمی استراحت کنه که با انرژی ادامه درسشو بخونه منم برای اینکه لیانا مزاحم استراحت باباش نشه بساط درست کردن شیرینی نخودچی راه انداختم که لیانا هم سرگرم بشه هم اینکه خیلی این شیرینی دوست داره..هیچی دیگه کل خونمون شد ارد نخودچی دیگه بماند که حتی عروسکهای لیانا هم اومدن کمکون شیرینی درست کنن زیبادیگه از سر و صدای من و لیانا بابا جون عطای خوابیدنو به لقاشون بخشیدن پاشد این لحظه هارو با دوربین ثبت کردخندونک

لیانا با شن بازی اشتباه گرفتهخنده

اون عروسک اون وسط چی میگه؟؟؟؟عینک

اینم هنر دست مامان و لیانا.. دیگه تو اون شلم شوربا نمیشد خرفه یا پودر پسته برای تزیینشون بپاشم همینجوری ساده به نفع خودم و زندگیم بودقه قهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریده
16 خرداد 94 8:08
چه شیرینی های خوشمزه ای ، دلم آب افتاد. بیچاره آقای پدر که با حضور لیانا مجبوره درس هم بخونه. نگران احساس مالکیت لیانا نباش ، یه جا خوندم بچه ها چون توی خانه همه وسایل مال خودشون هست وقتی بیرون می رن و بهشون گفته می شه مال تو نیست ، احساس دوگانگی می کنن چون تا قبلش فکر می کردن که همه چیز متعلق به خودشون هست. وقتی جایی می ری بهش بگو چند تا از اسباب بازی هاشو با خودش بیاره و اجازه داره فقط با همون اسباب بازیهای که آورده بازی کنه . این حالت مقطعی هست زود برطرف می شه
مامانی
پاسخ
ممنون از راهنمایی خوبت عزیزم برای گرفتن این عادت کاملا جدی هستم
مامان فرخنده
16 خرداد 94 8:15
مرجان جون همه بچه ها يه مقطعي از زندگيشون اين مدلي هستند در مورد وسايل ديگران حتي اگه گفت مال من هستش تو نبايد بهش بدي كافي يكبار اين كار را كني ميشه ملكه ذهنش وهميشه همه چي را براي خودش ميخواد با بزرگتر شدنشون اين عادت بد را ترك ميكنند. قربونت بشم كه شيريني درست كردي بايد خيلي خوشمزه باشه
مامانی
پاسخ
بله عزیزم حرفتون کاملا درسته منم با جدیت تمام دارم این عادت بد ازش میگیرم
شادی
26 خرداد 94 9:45
عزیزم. مادر و دختر کدبانو واقعا بهت تبریک میگم عزیزم. اینجور برنامه ها خیلی توی رشد شخصیتی و هیجانی بچه ها تاثیر خوبی داره. خیلی هم خوشگل و قشنگ شدن. دستتون درد نکنه.
مامانی
پاسخ
شادی جان ممنون از نظراتی که گذاشتی...گاهی لیانارو تو کارها مشارکت میدم که یکیش شیرینی درست کردنه