لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

مردم کجان؟

1394/7/29 9:16
نویسنده : مامانی
501 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا وقتی تو خونه بپر بپر میکنه من و بابا یاسر بهش میگیم لیانا آرومتر مردم اون پایین خوابن یا مثلا وسیله ایی از کسی پیشمون باشه لیانا بخواد بهش دست بزنه میگیم مال مردمه خراب میشه و از این قیبل اصطلاحات که یه پای مردم داخلشهخندونک

لیانا تو دستشویی:مامان مردم کجان؟

من:مردم همه جا هستن من و تو هم جز مردم این کشوریم

لیانا تو دستشویی تو فکر عمیق:مردم خونشونه

من:قه قهه

دخترم فکر میکنه مردم اسم  شخص خاصیه که اینقدر ما به لیانا واجب کردیم حفظ احترام مردم

دیگه اینقدر براش توضیح دادم و مثال زدم که لیانا اینجوری سکوتدلخورشد بعدش کلا مردم از یادش رفتآرام

چند روز پیش دعوت شده بودیم عروسی که قرار شد من و لیانا با عزیز و پدربزرگ بریم

لیانا چند بار لباس عوض کرد تا بالاخره به سلیقه خودش انتخاب کرد لباسشومحبت

با این لباس راضی به رفتن عروسی شد

 

پسندها (1)

نظرات (3)

فریده
3 آبان 94 10:11
اتفاقاً لباسی که انتخاب کرده خیلی خوشکله و بهش هم می آد. دیگه دخترمون حسابی بزرگ و مستقل شده
مامانی
پاسخ
مرسی خاله فریده مهربونم
مامان فرخنده
3 آبان 94 13:56
اي جانم چقدر هم بهش مياد خودش ديگه بزرگ شده و ميدونه كه چي بايد بپوشه مرجان جووووووووني
مامانی
پاسخ
بله فرخنده جون دخترارو فقط بزاری به تیپشون برسن و نظر بدن اونم از الان
شادی
13 آبان 94 9:25
خیلی هم خوشگله. آفرین به دختر با سلیقه. ولی گاهی اوقات هم این لباس عوض کردنشون واقعا رو اعصابه. بخصوص وقتی میخواهی جایی بری که دوست داری با یک لباس مرتب و خاص تری ظاهر بشی.
مامانی
پاسخ
,واییی اینو خوب گفتی واقعا این انتخاب لباسشون گاهی روی اعصابه وقتی میخوایی جایی شیک باشن