لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

آرزوی یک مادر

1394/7/29 9:44
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا هم مثل اکثر بچه ها بعضی از غذاها و خوراکیهارو نمیخوره یعنی اینجوری نیست که هرچی جلوش بزارم بخوره ولی خداروشکر علاقه زیادی به گوشت و مرغ و ماهی داره برنج نمیخوره یا خیلی کم در عوض عاشق نون هست شیر نمیخورد ولی عاشق ماست...یکی از بدترین عادتهایی غذاییش نخوردن صبحانه بود به هر روش و طریقی که من و مامان مهین به کار میبردیم نتونسته بودیم لیانارو صبحانه خور کنیم یکی دیگه هم نخوردن شیر بود که ته دلم آزارم میداد هرچند ظاهری دل خودمو خوش میکردم که ای بابا حالا شیر نخوره در عوضش ماست و بستنی زیاد میخوره ولی ته دلم ناراحت بودم که بالاخره هر ماده غذایی جای خودش مفید و مورد نیاز بدنغمگین

الان سومین روزی هست که لیانا داره هر روز صبحانه اشو با اشتیاق میخوره اونم چی با نصف لیوان شیر گرمبغلهورااااا به یکی از آرزوهام رسیدم

خوشش اومده براش لقمه کره پنیر میگیرم اوایل نون بهش میدادم که کره یا پنیر روش مالیده بودم نمیخورد انگار بزرگتر میشن عادت غذاییشون رو به بهبود میره

سعی میکنم صبحانه اش متنوع و تکراری نباشه روز اول کره و پنیر بود دیروز خامه شکلاتی که خیلییی خوشش اومد و مرتب میگفت مامان خیلی خوشمزه اس بازم برام بگیر ...امروزهم خامه عسل..لیانا غذا و خوراکی تکراری بخوره بعد از یه مدت لب نمیزنه دخترم تنوع غذایی دوست داره بوس

پسندها (1)

نظرات (3)

فریده
3 آبان 94 10:01
نوش جونش ، خدا رو شکر که وضعیت غذا خوردنش بهتر شده . از قرار معلوم لیانا جون هم مثل کیان علاقه ای به شلوار پوشیدن نداره.
مامانی
پاسخ
لیانا شلوار با تاخیر میپوشه خدراو شکر به کیان نرسیده هنوز
مامان فرخنده
3 آبان 94 13:51
خب خداروشكر كه ليانا صبحانه خور شد ومرجان جون به آرزوت رسيدي دست راستت روي سر من چون مليسا هم لب به شر نميزنه واين شده برام يه آرزوي دست نيافتني اينم براي ليانا جون كه صبحونه ميخوره آفرين به دختر ناز
مامانی
پاسخ
با لیانا خیلی صحبت میکنم همش از خوبیای شیر میگم یا مثلا از عواقب شکلات و چیپس و ... خیلی موثره
شادی
13 آبان 94 9:22
چقدر خوب عزیزم. نوش جونش باشه. صبحانه خیلی عالیه.
مامانی
پاسخ