لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

لیانا

1394/10/25 17:31
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

مامان:لیانا باید گوشت و برنج باهم بخوری اچون دیگه از خوراکی خوشمزه بعد از ناهار خبری نیستنه

لیانا:باشه مامان صرب کن(صبر) یه ذره برنج بخورم بعد گوشت میخورمزیبا

مامان:گوشت باید بخوری که قوی بشی

در حالیکه یه سر سوزن گوشت تو دهنش میزاره میگه نه مامان دلم درد میگیره گوشت بخورم باید بعد بریم پیش آقای دکترهاااااااااااااا

هفته پیش لیانا مریض شد خیلی بد بود هنوز افسردگی مریضی لیانا باهام هست یک هفته هیچی نمیخورد و بالا میورد هنوز هم میترسه که غذا بخوره و همش یادآوری میکنه که دلش درد میگیره..معلوم نبود سرما خوردگیه یا ویروس شب و روزای سختی گذروندیم ...احساس مادر بد بودن داشتم که چرا من مادرش هستم و اینجوری مریض شده با تمام مراقبتها و رعایت کردنها  خودمو مقصر میدونستم بدون هیچ دلیلی دلم میخواست خودمو محکوم کنم در صورتیکه همه بچه ها مریض میشن همونجور که خودمون مریض میشدیم ولی خوب توی یه شهر دست تنها با شی و تمام  زندگیتو  بی حال و  مریض ببینی هزارتا فکر و خیال در باره نقش خودت  تو سرت میادخطاغمگین

الان شکر خدا خیلی خوبه ولی قبل مریض شدن 15.4 وزنش بود که امروز وزنش کردم شده بود 14.8 ...در ضمن قد لیانا در سی و پنج ماه و ده روزگی 98 هست.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فریده
26 دی 94 9:12
خدا رو شکر که دخترمون خوب شده ، نگران وزنش نباش بعد از مریضی سریع برمی گرده . ببوس دختر خوشکل و خوش ادای منو .
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامان فرخنده
28 دی 94 14:17
مرجان جونم همه مامانها مادرهاي خوبي هستند ولي اين ويروسهاي لعنتي دست از سر فرشته مظلوم برنمي دارند فصل سرما مريضيهاي خاص خودش را داره خداروشكر كه بهتره غذا خوردنش كه درست بشه وزنش برميگرده سرجاش نگران نباش
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم از دلداریتون...اینقدر بد بود که ته دلم هنوز افسرده اس