لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

خجالتی

1394/12/9 2:05
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه خصوصیات اخلاقی لیانا تغییر کرده یا بهتر بگم یه اخلاق نه چندان خوشایند از دید من و یاسر پیدا کرده و اون خجالتی شدن..

خیلی فکرمو مشغول کرده فعلا دارم در مورد برخورد درست تحقیق میکنم..کلا لیانا بچه درون گرایی هست ولی نه تا حدی که خونه پدر و مادربزرگش خجالت بکشه و توی جمع قایم بشه همش هم بهم میچسبه غمگینغمگینحالا بعد از دو سه ساعت که یخش باز میشه و کمی شیرین زبونی کنه و کسی خوشش بیاد از حرفاش و بخنده به شدت عصبانی میشه و میگه بگو نخنده بهم اصلا حرف من خنده نداشت سکوتخیلی باهاش صحبت میکنیم که اگر کسی به رفتار و حرفات خندید شمارو مسخره نمیکنه بلکه از حرکت شما خوشش اومده خستهخسته

مفهوم مسخره کردن اشتباه براش جا افتاده ضمن اینکه ما تا الان اصلا نه مسخره اش کردیم یا اینکه در مورد مسخره کردن کسی باهاش حرف زدیم این حس ها به صورت طبیعی رشد پیدا کرده ولی فکر کنم حس اشتباه داره توی لیانا شکل میگیره و باید تا قبل از نهادینه شدن تو وجودش درستش کنیمسکوت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

شادی
9 اسفند 94 10:04
سلامممم. ای جانم دخترمون خجالتی شده. مرجان عزیزم خیلی عالیه که در مورد همه چی سعی میکنی اصولی و ریشه ای برخورد کنی. منم تقریبا همین جوری هستم و کوچکترین مساله در مورد اوینا مدتها ذهنم رو مشغول میکنه و به دنبال دلیل و راه حل هستم. اما واقعیت اینه که مدتیه به این نتیجه رسیدم که کمتر جدی بگیرم. مسایل مربوط به بچه ها خیلی زود گذر و مقطعی هستن و ضمن اینکه ممکنه این یک جور بازی از طرف لیانا جون برای جلب توجه بیشتر و واکنش های متفاوت تر باشه. به نظرم مدتی بی تفاوت باشین. من هر جا حساس تر شدم آوینا هم کاملا قضیه رو حس کرده و اون موضوع به چالش بیشتری کشیده شده.
مامان فرخنده
15 اسفند 94 7:59
سلام مرجان جوني نگران نباش مليسا هم يك مقطعي خجالتي بود ولي بقول شادي جون زياد حساس نشو خودش خوب ميشه مليسا الان نه تنها خجالتي نيست بلكه سريع با همه احساس خودموني ميكنه بوس براي ليانا جون نقاش