لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

خرابکاری 94

1395/1/21 2:16
نویسنده : مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

خوب تا جایی نوشتم که  لیانا خانوم با دستهای کوچولوش بهم در درست کردن سبزه های هفت سین کمک کرد ولی دو روز بعد کوزه ها توسط لیانا افتادن و خلاصه به هرترتیبی بود جونه هارو چسبوندیم به کوزه ها یکی دو روز گذشت یعنی تقریبا 27 اسفند حین بازی کردن باز به میز برخورد کرد و محتویات میز که شمال کوزه های نازنین و یه ظرف سبزه دیگه بود خورد خاکشیر شدن حالا سه روز تا سال تحویل مونده و من همیشه معتقدم باید با دستهای خودمون سبزه سبز کنیم البته این اعتقاد از مادربزرگ مرحوم بهم منتقل شده..هیچی دیگه نشستم از حرصم به سبزه های پخش و پلا قهقه زدم  حالا لیانا نارحته که اینجوری شده و از خنده های من عصبی شده میگه چرا میخندی خنده نداره میگم مادرجان چیکار کنم که راضی بشی دعوات کنم عایاااااااااااااا؟؟ سوال یه ظرف از سبزه ها شکست و خورد شد یه ظرف دیگه  که شکستنی نبود ولی دیگه قابل ترمیم نبود همه سبزه هاش رو زمین پخش و پلا شد کوزه ها هم که کچل شده بودن همینجوری سبزه ها بر میداشتم میچسبوندم به کوزه ها خیلی افتضاح و نا مرتبببب..سریع زنگ زدم به یاسر گفتم تخم شاهی بخر که سبزه ها به فنا رفتخطا هیچی دیگه کوزه ها که خیلی بد و نامرتب رشد کردن که ترجیح دادیم سر سفره نزاریم و مطمنا توی سه روز باقیمانده هم سبزه های جدید رشد نکردن خدا مامن یاسر حفظ کنه برامون سبزه سبز کرده بودنزیبا...

ا

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرخنده
21 فروردین 95 7:57
عزيززززم چه سبزه ايي شد ولي فداي يه تا ر مو ليانا امسال قسمت نبود كه سبزه عيد بذاري بيخيال مرجان جون همون كه ميخنديدي خيلي خوب بود دست مادرشوهرت هم درد نكنه كه به فكرتون بود
مامانی
پاسخ
بله عزیزم قسمت نبود ولی در کل خاطره جالبی شد
فریده
23 فروردین 95 12:24
چقدر سبزه کاشتن شما امسال پرماجرا بوده آخرش هم که دست به دامان مادرشوهر گرامی شدید. منم دوست دارم هر سال سبزه عید رو خودم بکارم با اینکه می شه راحت و بدون دردسر از بیرون تهیه کرد ولی وقتی خودمان تهیه می کنیم یه لذت دیگه داره .
مامانی
پاسخ
بله فریده جون سبزه کاشتن ما مث فیلمها شده بود کلی ماجرا داشت
شادی
30 فروردین 95 12:03
عزیزمممممممممم. چه ریخت و پاشی شده. منم خیلی به سبزه اعتقاد دارم و دوست دارم خودم اینکارو انجام بدم. فدای سرتون .... مهم نیت سبزه است. ایشالا همیشه سبز باشید و سال سبز و پرکتی در پیش رو داشته باشید.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمهمچنین شما