لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

سیزده بدر95

1395/1/27 2:17
نویسنده : مامانی
127 بازدید
اشتراک گذاری

 دهم فروردین مامان مهین و بابا جلیل رفتن ولی قبل از رفتنشون چون روز مادر بود یاسر همه رو بیرون شام دعوت کرد خوش گذشت ولی ته دل ناراحت رفتنشون بودیم مامان اینا شب میخواستن حرکت کنن سمت تهران من لیانارو حمام بردم  تا رفتنشونو نبینه توی حمام داشت آب بازی میکرد یهو گفت مامان درو باز کن من مامان مهین و بابا جلیل ببینم  گفتم نه مامان بزار حمامت بدم بعد یهو زد زیر گریه گفت رفتن کرجگریه بچم دیگه بزرگ شده میدید ساک و وسایلشون بسته و آماده اس  متوجه شده بود میخوان برن و با جواب سربالای من حدس زد که رفتن ..اون لحظه قلبم از ناراحتی لیانا داشت کنده میشد ولی خوب چاره ایی نیست و باید این لحظه هارو گذروند..از حمام که اومد زیر لب خیلی آروم به یاسر گفت رفتن کرجغمگین ولی باز خیلی بهتر از سری قبل بود که رفتن مامانو دیده بودغمگین الان که دارم مینویسم کلی دلتنگی و ناراحتی توی دلم ریخته شدغمناک

سیزده بدر هم به علت بارندگی های شدید روزهای قبل همه جارو آب گرفته بود ..رفتیم جنگل که بیسابقه بود همه جا پر از آب و درختها تا کمر در آب یه دوری زدیم و بعدش رفتیم ناهارو بیرون خوردیم و لیانا برای اولین بار پیتزا خورد که  زیاد خوشش نیومدسکوت (بعد از دنیا اومدن لیانا به کل رژیم غذایمونو تغییر دادیم)

 

 لیانا شب رفتن مامان اینا

جنگل آب گرفتهتعجبدر روز سیزذده بدر

 لیانا در روز سیزده بدر

 

متاسفانه اساحل دریا بعد از رفتن مسافران نوروزی در روز سیزده به درتعجب

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فرخنده
30 فروردین 95 8:35
عزيزززززم چقدر ناراحت كننده هست بميرم براش چه غصه اي خورده ولي كاريش نميشه كرد البته مرجان جون يكسال ديگه بهتر ميشه درك ميكنه ديگه وقت جدايي هركي بايد بره سراغ زندگي خودش خداروشكر الان من ديگه با مليسا سر اين موضوع مشكل ندارم بخارهمين ميگم ليانا هم تا سال ديگه بهتر ميشه فقط صبر كن عزيزززم
مامانی
پاسخ
بله فرخنده جان کاملا درست میگید چون سری اول خیلی بد بیقراری میکرد اینسری بهتر بود و احتمالا سال دیگه درک و تحملش بالاتر میره
شادی
30 فروردین 95 12:12
الهییییییییییییییی.منم گریهواقعا درکت میکنم. دوری خیلی سخته. شما هر دو راه رو امتحان کردین ولی به نظرم خداحافظی ها با همه دردناک بودن و سخت بودنش نباید حذف بشه. ولی خوب حتما لیانا جون خیلی اذیت میشده که اینجوری ترجیح دادین. جنگل چقدر آب گرفته ایشالا سال خوبی در پیش داشته باشید.
مامانی
پاسخ
بله شادی جون خودمون هم بار اول گفتیم بزار رفتنشونو ببینه ولی متاسفانه لیانا تا یک هفته افسرده بود و مرتب زیر گریه میزد
مامانی غزل جون
3 اردیبهشت 95 9:04
الهی عزیزم لیانا قربون دلتنگی هات بشم وااااای چه سزدهبدری بود امسال ما هم از دست بارون خونه نشین بودیم