لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

زلال کوچکم

1395/8/7 2:05
نویسنده : مامانی
122 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا خیلی مهربون ه با این سن کم قدردانی خوب بلده کاملا خالصانه محبتشو نشون میده واقعا روح بچه ها خیلی زلاله بغل

هر موقع باهاش بازی میکنم دستمو میبوسه یا صورتمو بوسه بارون میکنه میگه مرسی مامان که باهام بازی میکنه گاهی خجالت میکشم میگم حتما براش کم میزارم که اینجوری ذوق میکنه خطاولی سعی میکنم بعد انجام کارهای ضروری مثل آشپزی برای لیانا وقت بزارم حتی اگه باهاش بازی نکنم بغلش بگیرم باهاش حرف بزنم بوسش کنم و توی گوشش هی تکرار کنم که دوسش دارم.

دستشویی میبرمش دستمو بوس میکنه

کتاب میخونم براش دستمو بوس میکنه

میزارم گاهی خط قرمزهارو رد کنه بوسه بارون میشم

با دلیل و بی دلیل مرتب میگه مامان دوستت دارم بابا دوستت درام اندازه دنیا دوستتون دارم

یعنی خوشبختی بالاتر از این هم هست؟؟محبتمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرخنده
8 آبان 95 7:45
چه جالب من فكر ميكردم فقط مليسا اين شكلي هستش نگو ذات دخترها اينه كه مهربون ودلسوز باشند وقتي دستم را بوس ميكنه واقعا ازته دل براي عاقبت به خيريش دعا ميكنم نميدونم كجا خوندم كه اگر فرزندي دست پدر ومادر را بوس كنه اونموقع والدين براش دعا كنند حتما مستجاب ميشه ومن هم كلي براش دعاهاي خوب ميكنم بوس براي ليانا مهربون
مامانی
پاسخ
تمام این فرشته ها یه محبت خالصانه تو وجودشون دارن انشاالله همه بچه ها عاقبت بخیر بشن