لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

لیانا نقاشی تفکرات

1395/10/4 1:21
نویسنده : مامانی
262 بازدید
اشتراک گذاری

بیشتر نقاشی های لیانا تفکرات ذهنیشه یعنی در موردشون قبلا فکر کرده یا داستان یا اتفاقی که دیده رو نقاشی میکنه برام خیلی جالب و شیرینه که دختر کوچولوی سه سال و ده ماهه من به این اندازه از لحاظ عقلی رشد کرده

اینجا خودشو کشیده که خولپابیده و اون ابر بالای سرش یعنی داره خواب میبینه  فکر کنم این به تصویر کشیدن خواب دیدن یا رویا ااز تلویزیون یاد گرفته اخه ما اصلا خواب دیدن براش نقاشی نکرده بودیمبوس

 

این خان.ما دارن میرن مهمونی یعنی من هلاک دامن حریر اون آبیه هستم که پاهاش از زیر دامن حریرش پیداس قربون دخترم برم نقاشیاش شیکه مد روز پیش میرهخندونک

میگه مامان نقشه راه کشیدم...چند باری از جی پی اس مسیریابی کرده بودیم لیانا دیده بود قربونش بشم بعد مدتی خودش نقشه کشیده  اون نقاط مشخص هم خونه خودمون و مامان مهین و خاله میناس دقیقا یادش بوده که بهش نشون دادم خونه ما بالاس شمال ایرانمحبتمحبت

میگه مامان بیا آرام کشیدم( آرام دختر کوچولوی عمه بهاره اس که سه  ماهه دیگه دنیا میاد) میگم کو این که دایره اس میگه ماااااامان اون الان اینجوریه تو شکم عمه بهارهتعجبتعجب  میگه اون صورتیه خون اون آبیه جیش اون مشکیه تاریکی اون طلایی وسطی هم اراممحبت آخه نمیدونم این تصورات قشنگ چه جوری تو ذهنت میاد عزیز دلم

پسندها (1)

نظرات (3)

زهرا
11 دی 95 12:51
سلام ماشالله دخترت هنرمنده هااااا....نقاشیاش خیلی خلاقانه و خوشگله نسبت به سنش خیلی خوب میکشه خدا حفظش کنه..
مامانی
پاسخ
ممنون از نگاهتون
شادی
27 دی 95 10:11
آفرین . نقاشی هاش واقعا زیبا و خلاقانه است
مامانی
پاسخ
مامان فرخنده
3 بهمن 95 14:51
آفرین چقدر قوه تخیلش خوب هست نقاشیهاش هم خیلی خوشگله