لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

تولد چهارسالگی

1395/11/27 2:31
نویسنده : مامانی
290 بازدید
اشتراک گذاری

پانزدهم بهمن لیانا ی عزیز ما چهار ساله شدن مامان مهین یه هفته زودتر پیش ما اومدن و قرار بود اخر هفته خاله مینا و بابا جلیل هم برای تولد بیان که متاسفانه برف و کولاک تمام برنامه هارو بهم ریخت و نهایت تولد لیانا بادون حضورشون برگزار کردیم.تولدش هم مث پارسال به صرف عصرانه با حضور نپمادرجونها و عمه ها برگزار شد به لیانا هم خوش گذشت..

از چند ماه قبل تصمیم گرفتم برا یتولدش گلهای کاغذی درست کنم که دقیقا یک ماه قبل تولد دست به کار شدمزیبا

دلم میخواست امسال به مهمانها یادگاری از جشن تولد 4 سالگی لیانا بدم که عکسش گزینه خوبی بود سه چهار روز قبل تولدش با کمک مامان مهین یه اتلیه خونگی راه انداختیم و از گلهای کاغذی که برای جشن اماده کرده بودم به عنوان تم عکسها استفاده کردم و روی پارچه سفید چسبوندیم لیانا جونم هم همکاری کرد و ژستهای خوشگلی میگرفت .روی عکسها هم کمی با برنامه عکاسی کار کردم و دادم چاپ کردن و برای هر عکس یه کارت درست کردم و عکسهارو روش چسبوندم..

کیک تولدش هم به انتخاب خودش یه پرنسس با دامن بزرگ و آبی بودبوس

عصرانه هم الویه و رول کالباس و دسر هم ژله درست کردم

هدیه تولدش هم اسکوتر خریدیم ولی تا روز تولد نشونش ندادیم که خیلیهم ذوق کرد ولی خونه عروسک دو سه روز قبل تولد لو رفتخندونک

همگی زحمت کشیدن هدایای قشنگ برای دخترم آوردن که لیانا آخر تولد نمیدونست ذوق کدومو بکنه..خاله مینا پیانو مامان مهین کاپشن و لگو ..عزیز عروسک به همراه تخت عروسک..عمه بهاره عروسک..عمه مریم وجه نقد عمو یاسین میکروفنمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

فریده
30 بهمن 95 8:06
تولدت مبارک لیاناجونم تا بی نهایت دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم . عکسا مثل همیشه عالی و زیبا شده ، آفرین به مامان مرجان با سلیقه . مرجان جون واقعاً یه عکاس عالی هستی ، بهت تبریک می گم
مامانی
پاسخ
مرسی فریده جان شما خیلی به من لطف داری دوست خوبم بوس برای شما و پرهام گلی