لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

برای تو مینویسم

1392/10/12 12:30
نویسنده : مامانی
147 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر عزیزم مامانی میخوام برات بنویسم بدونی که چقدر خدارو شکر میکنیم برای وجودت تو زندگیمون خیلی به خودم می بالم که مادر فرشته ایی همچون تو هستم.عزیزم این روزا دارم لحظه به لحظه بزرگ شدنتو سریع میبینم از اینکه با اون پاهای کپل کوچیکت سریع راه میری بدون اینکه نیاز داشته باشی حتی یک دستتو بگیریم تا رومو بر میگردونم میبینم رفتی تو اتاق قربونت برم که وقتی میبینمت دلم قنج میره

عزیز دلم اینقدر بزرگ شدی که محبتتو بهم میرسونی با سرعت میدویی سریع سرتو رو پام میزاری یه کم به زبون خودت حرف میزنی باز دوباره میری دنبال بازیگوشی

دخترم چهار روز دیگه یازده ماه میشی یعنی یازده ماهه که خوشبختیمون تکمیل شده

عروسک قشنگم عاشق برنام عمو پررنگ هستی منم هر سری برنامه هاشو برات ضبط میکنم در طول روز برات میزارم که ببینی و اصرار داری که تو بغل من تیه به سینم بدی و برنامه مورد علاقه اتو تماشا کنی

لیانا جونم چقدر در آینده حرفای مادر و دختری داشته باشیم که به هم زنیمماچ

عاشقتم پرنسس کوچولو فرشته

 896448mp0p6sv4br.gif


چند روز پیش یه لحظه رفتم آشپزخونه برگشتم با این صحنه مواجه شدم

 

 

دیروز هم با این صحنه مواجه شدم البته تا منو دید یه جیغ از روی شیطنت کشید و با جعبه دستمال کاغذی فرار کرد و به کار خودش ادامه دادمتفکر

алмазلیانا و جعبه جواهراتалмаз

شیوه استفاده دخترم از تاب7.gif

دختر نازنینم خیلی باهوشه با اینکه هنوز ده ماهش تمام نشده ولی دقیقا حرفای منو بابایی متوجه میشه مثلا بهش میگیم دستت بشورم سریع دستشو جلو میاره یا میگیم آب بینیت پایین اومده زودی مماخ خوشگلشو میاره جلو فدات بشم دخترم که دیگه حرفای مارو متوجه میشی

چند روز پیش گریه میکرد من همینجوری گفتم کلااااغ  تا خواستم بگم پرررر دیدم انگشت کوچولوشو رو زمین گذاشته و خودش میگه ارررر یعنی پررر رفتم بغلش کردم ماچ ماچیش کردم اخه خیلی وقت پیشا این بازیو دیده بود عسلللل خانوم ماچیا وقتی موبایل من یا بابایی زنگ میخوره زودی دستشو رو گوشش میزاره و واسه خودش حرف میزنه فدای حرف زدنت برم کوچولو خانوم

божья коровкаدال ی ی یбожья коровка

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)