لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

روزانه های دخترم

1392/11/6 14:02
نویسنده : مامانی
333 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم داریم به یکساله شدن گل زندگیمون نزدیک میشیم..به یکساله شدن بهترین حس دنیا حس پدر و مادر شدن..به یکساله شدن عشقی از نوعی دیگر..

دختر عززم روزبه روز داری بزرگتر میشی واقعا این سرعت بزرگ شدنتو از رفتارات میبینم..

شبا موقع خواب شیطنات بیشتر میشه با ذوق میدویی بابایی اذیت میکنی گاهی هم موهاشو میکشی که نخوابهخنده

خودت به تنهایی و بدون هیچ کمکی بلند میشی و راه میری

عاشق پرتغال و لیمو شیرین هستی

با اینکه میدونی برق خطرناکه ولی به پریز برق دست میزنی و هی تند تند میگی جیزماچ البته شکر خدا پریزای  برق محافظ دارهاسترس

هفتمین دتدونت هم دراومد به سلامتی..دندون پایینی..الان جهارتا بالا و سه تا دندون پایین داری فدای ندونای قشنگت برم

جدیدا هم به راحتی از سکوی آشپزخون بالا میایی

این روزا حسابی سرگرم تدارک برای جشن تولدت هستم..خودم دارم تم تولدتو درست میکنم امیدوارم با این محدودیت وقتی که دارم خوب از اب در بیادمژه

لیانا و کاکتوسای عمه جونش

با جورابای مامانی کجا میری فسقلی شما که جورابای خودتو به زور پات میکنممتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)