لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

بدون عنوان

1392/11/12 17:57
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه عاشق روزهای پایان سال بودم روزهای سراسر شور وحال پر از مشغله و کار..عاشق خونه تکونیش عاشق خرید کردناش اصلا هوا هم بوی دیگه ایی میده رنگ نور خورشید هم برام فرق داره پر از امید و زندگیه..امسال که لیانا خانوم سیزده ما هه هم تو دست وپای ما میچرخه و کارامونو بیشتر کرده..هنوز نتونستم کامل خونه تکونی کنم جز برای لیانا خرید دیگه ایی هم انجام ندادم..مگه ماه کوچولوی خونه ما میزاره خرید کنیم وقتی مراکز خرید میریم نه تو کالسکه میشینه نه حاضر میشه بغل ما باشه فقط دوست داره بدو بدو کنه الان دوبار به قصد خرید رفتیم ولی لیانا جون نزاشته..

 

 

 

 

دخترم خیلی شیرین شده کلی کارهای جدید انجام میده همش باید مواظبش باشم خدای نکرده چیز خطرناکی بر نداره.عاشق اینه که کشوهای لباسارو بریزه یرون یا کشوی اآشپزخونه رو خالی بکنه..لیانا نمیزاره در طول روز کاری انجام بدم همش دوست داره پیشش بشینم یا باهاش بازی کنم یا بغلم عمو پورنگ ببینه اکثر کارامو وقتی دختری خوابه باد رسیدگی کنم که به طبع باید سرعت عملمو دو سه برابر کنم که به کارام سم..عاشق شیرین گندمکه گاهی میزارم جلوش میشینه میخوره منم از این چند دقیقه فرصت به صورت مفید و بهینه در انجام امور استفاده میکنم

اینجا هم از همون روش شیرین گندمک استفاده کردمچشمک

همچنان عشق باباش براش حرف اولو میزنه قلب وقتی باباش میاد خونه حتی نوع بازی کردناش هم فرق میکنه حتی خندیدناش هم فرق داره انگار از ته دل میخنده..کلی برای باباییش دلبری میکنه دست میزنه و نای نای میکنهبغل

فرشته کوچولو  خدارو شکر بچه ی شادیه شیطنتاش هم برامون خسته کننده نیست بیشتر هم باعث شادی و خنده ما میشهبغلقلب

امسال عید مامان و بابام پیشمون میان و من بسی خوشحالم که سال تحویل در کنار مامان و بابای عزیزم هستملبخند

روزا هم تند و تند میگذره گاهی نمیدونم چندشنبه اس...

لیانا دندون جدیدش تازه نوک زده ولی تمام لثه هاش به خصوص سمت آسیاب هاش متورم شده شدید این باعث میشه دخترم گاهی اذیت بشه و شبا بیقراری کنه خدا جونم مرواریدای دختر خوشگلم زودتر در بیا د راحت بشه عشق مامان و بابا

 

تا از بیرون میاییم اولین کاری که انجام میده سریع جوراباشو در میاره..

تا میگم الله اکبر فوری دستاشو جلو صورتش میگیره مثلا قنوت میخونه بعدشم سریع سجده میره به زبون خودش تند و تند الله اکبر میگهماچماچ

وقتی بیرون میریم اولین کاری که میکنم باید برای خانوم خانوما نای نای بزاریم  تا یه آهنگ تموم میشه سریع دستشو سمت پخش میبره مثلا آهنگ جدید بزاره.اصلا هم تحمل آهنگ های ملایمو نداره آهنگ باید شاد و بزن و کوبی باشهنیشخندزبان

خلاصه اینکه تمام دنیا ی ما شده لیانا خانوم که به خاطر داشتنش خدارو روی هزار بار شاکریم

خدایا تمام بچه های دنیارو در پناه خودت حفظ کن انشالا هیچ بچه ایی در هیچ جای دنیا غمگین نباشه..الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)