لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

لیانا یکساله شد

1392/11/17 17:33
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

taart14.gif

لیانای من سه شنبه 15 بهمن یک ساله شدی دختر عزیزم زاد روز یکسالگیت مبارک آرزوم شاد بودن و عاقبت بخیر شدنته بهانه زندگیه من

دخترم ببخشید که دو روز با تاخیر پست تولد وبلاگتو آپ میکنم آخه مامانی چند شبه خیلی بیقراری میکنی شبا همش روی پام میخوابی اگه زمینت بزارم بیدار میشی و شدید گریه میکنی الان هم ساعت 1.30 شب به زور خوابوندمت..

00725252D015.jpg 

سه شنبه همراه بابایی بردمت بهداشت برای واکسن یک سالگی

وزنت 11.5    قدت 79  دور سر 46

که وزنت بالاتر از امن خط قرمز نمودار بود که مسول بهداشت گفت دختر کوچولوی تپل یه کم اضافه وزن داره که ماههای بعد کم میشهمژه مامانی نکنه چاق بشیمتفکر

موقع واکسن زدن هم که بابایی طاقت دیدن نداشت من خودم بردمت داخل اتاق واکسیناسیون فقط یه کوچولو گریه کردی که بابایی تا صدای خوشگلتو شنید سریع اومد و بغلت کرد.

تولدت هم با یک هفته تاخیر میگیرم به علت برف شدیدی که تو 50 سال گذشته بیسابقه بوده مامان جون بابا جون نتونستن از کرج بیان پیشمون به خاطر این گذاشتم هفته دیگه که هوا و جاده هم بهتر بشه انشالا که اتفاق خاصی نیفته نیشخند

البته سه شنبه سه تای بیون رفتیم و یه کیک کوچولو و شمع برات گرفتیم و شب تلدت یه جشن کوچیک سه نفره گرفتیمهوراتا انشالا هفته دیگه جشن فصل برات بگیریم دختر یکی یک دونه ی ما

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)