لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

27 ماهگی

1394/2/16 1:30
نویسنده : مامانی
618 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا جون امروز پانزدهم اردیبهشت ماه  بیست و هفت ماهه شد مبارک باشه ماه کوچولوی من

دیروز من و لیانا بیرون بودیم از کنار یه عکاسی رد میشدیم گفتم از دخمل عکس پرسنلی بگیرم آخه عاشق عکس پرسنلی کارن جونه بر عکس آتلیه خیلی با خانوم عکاس دوست شد و عکسش هم خوب شد البته یه کم لباسش تو عکس جمع شده که دوباره باید ببرمش عکس بگیره..

هفته گذشته  سه شنبه رفتیم سه تایی آتلیه عکس گرفتیم اولش لیانا از بغل بابایی پایین نمیومد ولی بعدش با تلاشهای خانومی که دستیار عکاس بودن کم کم یخش باز شد  ولی به آقای عکسا اصلا رو نداد  حتی یه لبخند هم نزد..ولی عکسا خوب شدن بنظرم منتظرم عکسا چاپ بشن ببینم چطورن

امروز عزیز جون و بابا جون از مشهد اومدن با کلی سوغاتی برای لیانا و مامانی دستشون درد نکنه

 

عکس پرسنلی گل دختربغل

لیانا بعد از برگشت از آتلیه..خنده اشو اینجا تحویلمون داددلخور

شنبه روز پدر لب دریا

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی کسرا
17 اردیبهشت 94 12:53
عزیزم، خدا حفظش کنه تمام مطالبُ خوندم اما ام پی تری نظر میذارم چقدر ناراحت شدم که بیقرار شده واسه از شیر گرفتن اما ای ول که مقاومت کردی! و از اون بهتر که چقدر صبوری میکنی واسه از پوشک گرفتنش که این بزرگترین اشتباه زندگی من در مورد کسرا بود و البته هم زمانیش با از ایران اومدن و مشکلات بعدی!امیدوارم شما به خوبی و خوشی این مرحله رو پشت سر بذاریشاد و سربلند باشید
مامان منصوره
22 اردیبهشت 94 12:12
ماشالله چه خانومی شده این گل دختری،واااااای که چقد دلم واسش تنگ شده، عزیزم من چند بار خواستم از پوشک بگیررم موفق نشدم،ولی بلاخره 3 ماه مونده بود تولد 3 سالگی خیلی راحت خودش استقبال کرد در حدی که شب هم پوشک نمی پوشیم، تو دست شویی برچسب بزن بگو جیش کن تا با گنجشک برات دست بزنیم،یا با کیتی،..... ولی اگه همکاری نکرد ببندش،به قول پرفسوری،عجله نکنید..هیچ بچه ای با پوشک به دانشگاه نرفته.....