لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

خوبولم

1394/2/23 1:53
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

در فرهنگستان ادب و زبان لیانایی به خوردن همون خوردن میگه ولی به بخورم میگه خوبولم یا خوابیدن همون خوابیدن میگه ولی به بخواب میگه خباب..دخترم هنوز امری نمیتونه بیان کنه دقیا در جملات امری اون ب اول نمیتونه به کلمه اضافه کنهخندونک 

شش تا رنگ آبی.سبز.زرد.قرمز.سفید.سیاه یاد گرفته و همچنین بلده که در آسمان چی هست

خیلی دوست داره کنارش بشینم لگو بازی کنه یا نقاشی بکشه ولی نمیزاره دست به چیزی بزنم مثلا تا مداد رنگی دست بگیرم زود مال خودشو میده به من مال منو میگیره میگه مال لاناااااس یعنی مال لیاناس هیچی منم ترجیح میدم نقش تماشاچی داشته باشم ولی پیشش باشممتنظر

اسم و فامیلشو کامل میگه ولی خدا نکنه بزنه به در شوخی و مسخره بازی بپرسی اسمت چیه اسم همه رو میگه جز خودشزیبا

در فکر راه حل برای شیر خور کردن لیانا هستن بنظرتون من چیکار کنم دخترم شیر مثل آب سر بکشه من ذوق کنمسوال

 

لیانا شال سرش گذاشته بیرون بره همچین دختر با حجابی من دارممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شادی
23 اردیبهشت 94 10:34
عزیزمممم. خیلی طبیعیه. توی این سن بچه ها بلد نیستن با کسی بازی کنن. تا سن 3 سالگی کم کم این مهارت رو یاد میگیرن. تجربه من در مورد شیر خوردن آوینا : یک لیوان خوشگل و نی دار براش تهیه کن و هر بار که کمی شیر خورد یک عالمه تشویقش کن. جلوی لیانا به همه اعلام کن که لیانا با لیوانش شیر میخوره. براش داستان بچه هایی رو بگو که شیر میخورن و قوی شدن. خودتون جلوش شیر بخورین و ...
مامان بردیا
5 خرداد 94 17:04
ای جان خانم خوشگله خاله چقدر شیرین زبون شده چقدر بزرگ شدی دخملی
مامانی
پاسخ
ممنون لطف دارید