لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

لیانا و فیلی

1394/3/27 18:12
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

شبکه پویا حدودای ساعت دوازده یه کارتونی میزاره که بچه ها تنیس باز هستن و ... تا این برنامه شروع میشد لیانا میرفت تو اتاق و پشه کش شارژی که شبیه راکت تنیس هست میورد و ادای این شخصیتهای کارتونی در میورد ..منم دیدم بچه اینقدر به ورزش علاقه داره رفتم از بالای کمد بدمینتون اوردم دخترم کلی ذوق کرد و با هم بازی هم کردیم ..باز امروز با شروع این کارتون لیانا راکت های بدمینتون میخواست منم داشتم ناهار درست میکردم و کار داشتم هی میومد بهم میگفت مامان بده توپ بازی کنیم بهش گفتم ااا لیانا بیا چیپس بخور چرا نخوردی چیپس هارو بهم میگه خوردم دیگه دلم درد گرفتتعجب خنده ام گرفت اولین خالی بندی لیانا برام با مزه بود میگفت چیپس خوردم بسه دیگه دلم درد گرفتخندونک

یه اخلاقی دارم اینه که هر وسیله ایی که میخرم حتما باید مورد استفاده ام باشه یعنی حتما باید ازش حسابی کار بکشم حالا به جز وسایل تزیینی..یادم نمیاد وسیله ایی برای چشم هم چشمی یا عقب نیفتادن از بقیه خریده باشم کلا عقیده دارم هر چیزی که لازمه باید خریدزیبا که صد در صد در مورد وسایلی که برای لیانا هم میخریم این نظر و دارم البته گاهی یاسر مخالفت میکنه و میگه عشق بابا باید همه چی داشته باشه که بازم در آخر با تایید نهایی من خریداری میشهراضی یکی از وسایلی که از خریدنش یه کوچولو ناراحت بودم خخرید سه چرخه هدیه تولد دوسالگی ماه کوچولو بود..چون گوشه اتاق افتاده بود اونم با این خونه های کوچولوی امروزی واقعا وسیله بی استفاده برام زجر آوره میگفتم کاشکی چیز دیگه میخریدیم که دخترم باهاش بیشتر خوشحال بود..لیانا هم زیاد بهش علاقه نشون نمیداد یه بار اوایل خریدمون با یاسر بردیمش بیرون ولی اصلا دوست نداشت سوار بشه..ولی این روزها یکی از وسایل حمل و نقل و تردد لیانا به پارک شده این سه چرخه که بهش میگیم فیلی..لیانا هر روز میگه مامان با فیلی بریم پارک خدا خیرش بده فیلی کمک خیلی خوبی شده برامخندونکخندونکالان اعلام میکنم که نه تنها از خرید فیلی راضی هستم به هم توصیه میکنم یه فیلی داشته باشنبغلبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شادی
28 خرداد 94 18:36
کاملا باهات موافقم مرجان جون. منم باهات هم عقیده هستم و تا حالا تمام چیزهایی که براش خریدیم قابل استفاده بوده. ما هم یک سه چرخه براش خریدیم ولی اینجا به خاطر گرمای هوا نمی تونیم ازش استفاده کنیم. و بردیمش تهران خونه مامانم. زمانی که میریم اونجا ازش استفاده می کنیم. حالا خوبه این فیلی شما به کار اومده.
مامانی
پاسخ
اره واقعا تو گرمای اهواز هیچی به کار ادم نمیاد میدونم چی میگی..چه فکر خوبی سه چرخه آوینا تهران گذاشتید
فریده
30 خرداد 94 8:31
چه کیفی هم می کنه سوار فیلی می شه ، خوبی اش اینه که سایه بان هم داره و گرما اذیتش نمی کنه. آفرین به تو دوست خوبم که اینقدر خانمی .
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم خانمی از خودته
مامان فرخنده
30 خرداد 94 10:59
كاملا باهات موافقم مليسا هم گاوي داشت ورنگش صورتي بود خيلي خوبه مثل كالسكه عمل ميكنه مبارك ليانا جون باشه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم