لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

پازل

1394/4/17 16:43
نویسنده : مامانی
389 بازدید
اشتراک گذاری

فکر میکنم اکثر وسایل آموزشی برای رده های سنی لیانا استاندارد نیستن یعنی بنظرم خیلی خسته کننده و کسل کننده هستن.. اکثر پازل های موجود  اینقدر شلوغ و درهم برهم هستن که گاهی خودم گیج میشم چه برسه به بچه ایی به سن لیانا همیشه دوست داشتم پازل ساده خوشگل که واقعا بشه بهش فکر کرد برای لیانا تهیه کنم..دیروز بالاخر اون چیزی که دوست داشتم پیدا کردم و از دیروز تا حالا لیانا بیش از ده بار با ذوق داره پازل درست میکنهمحبت

این هم پازل مکعبی که شش تا تصویر خوشگل میشه باهاش درست کرد

بابا:لیانا برو مامان بهت بستنی بده من برم سرکار

لیانا در حالیکه آویزون باباس میگه نه بستنی دندونمو خراب میکنه و محکم تر به بابایی میچسبهمحبت

اینم لیانای برنزه شده از آفتاب داغ تابستونمحبتبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

شادی
18 تیر 94 21:27
فروشگاه گلدونه، پازل های چوبی خیلی خوبی مناسب سن لیانا داره عزیزم . ای جانم چه خانم برنزه خوشگلی
مامانی
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم حتما سر میزنم