لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

پروِژه نفس گیر

1394/4/23 17:22
نویسنده : مامانی
340 بازدید
اشتراک گذاری

 و ما همچنان به امید همکاریه لیانا برای موفقیت در پوشک گیری چشم دوخته اییم..لیانا خیلی مقاومت میکنه و جز پوشک جای دیگه دستشوی نمیکنه..یه جورایی میترسه از دستشوی کردن..بازم بیخیال شدیم چون لیانا واقعا آمادگیشو نداره و جز استرس و نگه داشتن ج ی ش چیزی برای دخترم نداشته

یه روز ازصبح که لیانا بیدار شد رفتیم پایین توی پارکینگ بدون پوشک..با خودم اب و ابمیوه و چندتا شلوارک اضافی هم پایین اوردم عاقا ما تا ساعت یک ظهر تو پارکینگ پرسه میزدیم و هر یه ربع به لیانا یادآوری میکردم زمان ج ی ش البته نا گفته نماند ازش میپرسیدم ج ی ش داری باهم بریم بالا یا به من بگو..کلی هم اب ابمیوه و شیر خورد اما اصلااااا به روی مبارک نیورد هیچی دیگه تا ساعت دو و نیم دیدم شلوارش خیس شده اونم از شدت نگه داشتن ادرار..ظهر خوابید بدون پوشک ولی اصلا خودشو خیس نکرد ولی در عوض یکساعت بعد باز دیدم خودشو خیس کرده دیگه بار سوم ساعت ده شب بود که حین بازی متوجه شدم خودشو خیس کرده ولی من هر ژونزده دقیقه این سوالو ازش میکردم جیشششششش داری؟

لیانا اونروز کلا سه بار ج ی ش کرد که خوب کم بود یعنی خودشو خیلی نگه میداشت..منم خسته شدم گفتم پوشکت کنم؟ دیدم بدو رفت پوشک اورد اونم با چه ذوقیییییییییییخسته باز فعلا به تعویق افتاد مذاکرات ما و لیاناخندونک

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پرنیا
23 تیر 94 18:55
سلام مامانی دخمل نازی داری ببوسش منم با دخملم همین مشکلو دارم
مامانی
پاسخ
انشالا خدا کمکمون کنه
فریده
24 تیر 94 8:35
وااااااااااااااای که متنفرم از پوشک گرفتن . نگران نباش به وقت خودش یاد می گیره ، مرجان جون به نطرم بار دیگه که شروع کردی بیشتر صبر و تحمل داشته باش. چند روز ادامه بده تا یاد بگیره . در ضمن یکی از دوستام با یه مشاور که صحبت کرده بود گفته بود وقتی شلوارشون رو خیس می کنن سریع عوض نکنید ببینید اگه بدشون می آید از خیس بودن شلوار موقع از پوشک گرفتن هست و بذارید نیم ساعت با شلوار خیس بگردن . اگه هم بدشون نمی آید که فعلاً زوده .
مامانی
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم نه ظاهرا که بدش نمیاد