لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

بازی های لیانا

1394/5/2 17:41
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بازیهای مورد علاقه اینروزهای لیانا مامان بازیه..من نقش مهمون دارم لیانا میزبان برام تو فنجونهای خوشگلش چای میریزه من میخورم لیانا مییگه داغه ها یهو من باید جیغ بزنم بگم آخ سوختم و لیانا از خنده ریسه برهقه قههقربونت بشم مامان که از این بازی اینقدر لذت میبریمحبت

یکی دیگه از بازیهای مورد علاقه اش خالی کردن کشوهای آشپزخونه و تبدیل کردن دستگیره و دم کنی به پتو و بالش عروسکهاشهبوس

کرده دخترمبا تخم آفتابگردون و کنجد کلی غذاهای خوشمزه برام درست بغل

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرخنده
13 مرداد 94 15:58
مليسا هم عاشق غذا درست كردن هستش همش هم ميده من بخورم ومن هم خيالي غذاش را ميخورم كلي تشكر ميكنم ازش. عزيززززززززززم از خستگي زياد خوابش برده عروسك ناز
مامانی
پاسخ
قربون این دخترای کدبانو برم که از الان اهل آشپزی هستن