لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

دوستت دارم مامان

1394/5/22 18:41
نویسنده : مامانی
372 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 21 مرداد من قشنگترین جمله عمرم از زبون عزیزترین موجود دنیا شنیدم..

دیروز صبح از خواب بیدار شد بعد از خوردن صبحانه که اصولا غذای گرم هست رفت تو اتاق روی تخت ما..مرتب صدا میزد مامان بیا روی تخت ماشین بازی کنیم بهش گفتم مامانی اتاق گرمه بزار برم کولرو روشن کنم گفتم اصلا بیا بریم تو هال بازی کنیم صدای گریه و بیا بیا گفتنش بلند شد تا من دوباره پیشش برگشتم گفتم مامان جون من کلی کار دارم  بهم میگه دوستت دارم باز میگه آخه مامان من دوستت دارممحبتبوس خدایا شنیدن این جمله از یه دخمل کوچولوی سی ماهه نهایت خوشبختی برای من بود چقدر ذوق کردم دخترم کم کم داره احساساتشو ابراز میکنه..خدایا به خاطر داشتن این وروجککک هزاران بار شکرت

از علاقه مندی های جدید لیانا شنا همراه با بابایی در دریاس..اولش یه کم با ترس تو اب رفت ولی الان دیگه عاشق اب بازی تو دریاس و تا بابایی گیر میاره میگه بریم دریا

یاسر هم بار اول لیانارو رو کمرش گزاشت و شنا میکرد لیانا هم کلی ذوق میکرد

پسندها (2)

نظرات (4)

فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
22 مرداد 94 19:19
سلام دوست عزیز انواع تم تولد بادکنک آرایی بیسکوییت تم تولد
مامان فرخنده
25 مرداد 94 7:56
اي جانم مرجان جون ميدونم تصور كنم اون روز چه حس و حالي داشتي روي ابرها سير ميكردي چون خود من هم اين تجربه را داشتم ليانا جوووووووووووني زيباترين گل هستي روزت مبارك
شادی
31 مرداد 94 12:06
عزیزم. چقدر عالی که آب رو دوست داره. آوینا یک بار که آب رفت تو دهنش دیگه خیلی دوست نداشت بره تو آب
مامانی غزل جون
19 شهریور 94 9:13
وااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکس های هنری گرفتی مرجان خیلی ناز شدن لیانا شیرین زبونم میبوسمت عزیزمممممممم