لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

ماسک..

1394/6/28 17:14
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

میریم پارکینگ تا لیانا کمی بازی کنه دختر کوچولوی همسایه هم با مامانشون هستن و دختر کوچولو یه نقاب عروسکی دستشه مامانش تا مارو میبینه برای اینکه لیانا بهانه نقاب نکنه و دخترا باهم لج نکنن سریع قایمش میکنه بعد از کمی دختر کوچولو یادش میفته و نقابش. میخواد به مامانش اشاره میکنم اشکال نداره بهش بدین..لیانا تا میبینه میگه مامان چه ماسک قشنگیتعجبتعجب و من تا حالا دارم فکر میکنم کلمه ماسک از کجا یاد گرفته چون تا حالا در موردش با هم حرف نزده بودیم...

پسندها (2)

نظرات (4)

فریده
31 شهریور 94 10:06
منم خیلی وقتا می بینم پرهام کلماتی رو می گه که من بهش نگفتم ولی خودم رو با این فکر قانع می کنم که احتمالاً از تلویزیون یاد گرفته . ببوس خرگوش نازمو.
مامان فرخنده
31 شهریور 94 10:07
براي منم چندبار همچين مسئله اي اتفاق افتاده كه بعضي كلمات را تا حالا من بهش نگفتم ولي مليسا چطور بلد هستش خلاصه اينكه دنياي پر رمز ورازي دارند اين دخملاي شيطون
شادی
5 مهر 94 8:49
ای جانم. آفرین به این دختر باهوش
مامانی غزل جون
6 مهر 94 8:00
آآآآآآآآآآآآآآفرین دختر زرنگم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس