لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

سرگرمی

1394/8/18 0:09
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش از وبلاگ آوینا جون از خلاقیت مامان هنرمتندشون ایده گرفتم ماهی های دست ساز درست کنم که با یه تکه چوب و اهنربا لیانا ماهیگیری کنه چون مدتی با هرچیزی ادای ماهیگیری کردن در میورد میدونستم اسباب بازیش هست ولی چند جایی که دیدیم خیلی بی کیفیت بودن.

با پارچه های نمدی که داشتم ماهی درست کردم ولی یه کم ماهی ها تپل از آب در اومدن آهنربا برای صیدشون ضعیفه باید آهنربای قوی تر حلقه ایی پیدا کنم که متاسفانه هنوز موفق نشدم یا نداشتن یا پیش پای من و لیانا تمام کرده بودن مغازه دارهاسکوتخندونک ولی همینجوری هم لیانا حسابی ذوق کرده بود و کلی باهاشون بازی میکنه و ماهی میفرشه و منم خریدارم دونه اییی سیصد تومن هم میفروشه دختر منصف منبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

شادی
19 آبان 94 10:20
ای جانمممممم. چه ماهی های خوشگلی درست کردی. والا من که آب شدم از خجالت بی سلیقگی
مامانی
پاسخ
نگوووو شادی جان شما که دریای خلاقیت و سلیقه هستید
مامان فرخنده
20 آبان 94 7:53
مرجان جونم چقدر ماهي هات خوشگل شده توپول مپل تو دل برو ليانا جون من ماهي خيلي دوست دارم شما هم كه منصف ميشه همش را براي من كنار بذاري خاله جوووني چقدر توي اين عكس صورتش گرد وناز شده نميدونم از موهاشه كه چتري زده خلاصه اينكه خيلي ناز شده
مامانی
پاسخ
چشم خاله فرخنده شما تشریف بیارید ماهی سفید تپل براتون درست میکنم توی این عکس موهاشو سشوار میزنم صاف میشن و صورتش گرد میشه بعد از یکساعت بر اثر رطوبت اینجا میپرن بالا