لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

خرید آنلاین کتاب کودک

1394/8/26 17:57
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا عین همین عبارت تو گوگل سرچ کردم و یکی از سایتهای برتر خرید آنلاین کتاب کودک سایت ه... بود که معرفی کرد..یه مدتی من و لیانا تا اونجایی که پاهای من و حوصله لیانا توی فیلی نشستن به مدت طولانی یاری میکرد تمام کتاب فروشیهارو رفتیم وتا جایی که کتاب مناسب داشتن به سن لیانا خریدیم ولی دیگه جدیدا کتابا برام تکراری بود یا اینکه اصلا مفید نبودن بهشون میگفتم کتاب جدید نیوردین میگن همینارو هم کسی نمیخرهسوالسکوتخوب بله دیگه همینه که  توی آمار کتابخوانی در صدر جدول دنیا هستیمزیباخندونک خوب بگذریم از این آمار نجومیمون...شهر کتاب هم دور هست و حتما نیاز به ماشین داره و با مشغله های کاری و درسی یاسر خیلی وقت میشه نتونستم سر بزنم..دیگه مثل ای کی یو سان یه فکری به سرم اومد که انلاین کتاب بخرم چرا که نههههههزیبابغلخیلی هم ذوق کردم آنلاین بخرم میتونم سر فرصت که لیانا خوابه قسمت توضیحات هر کتابی بخونم و با دقت فراووون کتابهای لیانارو انتخاب کنم دیگه اینکه اولین سایتی که مراجعه کردم شهر کتاب بود که طراحی سایتش خیلی بد و قدیمی بود اصلا نمیدونستی چه جوری کتاب موردنظر انتخاب کنی اصلا طبقه بندی نشده بود و خیلی در هم سایت بعدی  سایت ه... بود خیلی خوب بود گروه سنی لیانا رو انتخاب کردم وایی که چقدر خوووب کلی کتاب همه هم عالی منم عضو شدم و تند تند به سبد خرید اضافه میکردم چشمم خورد به یکی از کتابهایی که لیانا داشت قیمت پشت جلد کتاب لیانا با همون تاریخ چاب 1800 تومان بود ولی تو سایت 3000 میفروخت یعنی چیزی بالای 65 درصد بیشتر یه کتاب دیگه هم قیمتشو مقایسه کردم اونم با همین درصد افزایش به فروش میرفتسوتهزینه پست هم که حساب کردم یعنی برای خرید 50 هزارتومن ارزش کتاب به قیمت پشت جلد باید حدود 90 هزارتومن پرداخت میکردم و بنظرم این اصلا منصفانه نیست..(دیگه هیچی از اینکه چرا آمار خرید کتاب و کتابخونی پایینه نمیگم ولی این دیگه چه روش فروش کتابهعصبانی) خوب منم از اونجایی که اقتصاد خوندم عینکو اهل دادن این پولهای زور نیستم قید خرید انلاین و این قرتی بازیهای غربگرایانه رو زدمخندهخندهماشالا به کتاب هم رحم نمیکنن سودا گری... یعنی نه تخفیفی نه رقابتی هیچیییی... برای همسر کلی تعریف کردم و داد سخن از وضعیت کتاب که همسر جان هم فرمودن دیگه اینقدر ریشه یابی فرهنگی نکن جمعه میریم شهر کتاب هرچی خواستی بخرزیبازیبابغلبغلبوس حالا جمعه برنامه شهر کتاب داریم انشالاااااازیبا

پسندها (2)

نظرات (5)

فریده
27 آبان 94 10:33
سلام خیلی باحال بود ، کلی خندیدم ،خیلی زیبا و جذاب نوشته بودی . خوب شد قبل از اینکه سفارش بدی متوجه شدی . نگران میزان مطالعه نباش ، لیانا جون و مامانش میزان سرانه مطالعه کشور رو افزایش می دن.
مامانی
پاسخ
فدات عشقم اره خدا بهم رحم کرد چون اگه چیزیو گرونتر از قیمت واقعیش بگیرم تا مدتها حرص میخورم
مامانه شایلین
27 آبان 94 17:57
مرسی عزیزم بابت لینک شما هم لینک شدید ببوسید لیانا کوچولو رو
مامانی
پاسخ
مامان
1 آذر 94 7:34
سلام خدا این دختر ناز رو براتون نگه داره با پست تماشای تلویزون و کودکان بروزم
مامانی
پاسخ
مامان فرخنده
2 آذر 94 9:46
امان از دست اين آدمهاي سود جو آخه چقدر اختلاف قيمت خوبه زود موفق شدي اميدوارم زودتر بري شهر كتاب وكتابهاي مورد علاقه ليانا جون را بخري
مامانی
پاسخ
مامانی غزل جون
7 آذر 94 8:48
سلاااااااااام دوست اقتصاد دانم خوبی چقد نگرانی های من و تو به هم نزدیکه منم کل کتاب فروشی های دوروبرم و زیر رو میکنم اممما نکته قابل توجه اینه که فسقل من فقط به کتاب های قدیمیش دل بسته و کتاب های جدیدشو تحویل نمیگیره کلی کتاب های جدید داریم که نخوندیم و غزلی هم علاقه ای به خوندنش نداره ولی من که سمج تر از اونم مگه نه