لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

پاییز برگ ریز هزار رنگ

1395/8/21 1:31
نویسنده : مامانی
137 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین فصل برای من پاییزه عاشقشم با اینکه همیشه تفسیرهای غم انگیزی ازش شده ولی مندوست دارم این فصلو مخصوصا ماه آبان..اصلا برای من پاییز زنده شدنه تلاش و تکاپوس شاید چون همیشه عاشق مدرسه رفتن بودم این حس خوب بر میگرده به دوران درس و مدرسهزیبا

جمعه گذشته تصمیم گرفتیم بریم به کوه و جنگلزیبا طبیعت رنگ پاییزی به خودش گرفته بود هرچی از زیباییش بگم کم گفتم حتی عکسا نمیتونن زیبایی که با چشم دیده میشن منتقل کنن..خیلی خیلی خوش گذشت چون هوا هم آفتابی و عالی بود و حسابی از منظره لذت بردیم البته لیانا بد ماشینه و توی ارتفاع و پیچ جاده کمی بیقرار شد بالاتر نرفتیم  چون همینجور که داشتیم میرفتیم به کندلوس میرسیدیم که با توجه به حال لیانا تا وسطهای راه رفتیم عکس گرفتیم و لیانا هم به قول خودش غذای سنجاب بلوط جمع کرد ..کمی پایین اومدیم نرسیده به ابشار اب پری ناهر خوردیم و برگشتیم خونه.

من و یاسر قبل از اینکه لیانا دنیا بیاد تو پارک جنگلی نور وسط جاده رو آسفالت نشستیم و با فیگورای مختلف عکس گرفتیم دوتا از عکسا چاپ شده به دیوار اتاق خونه مامان مهینه ..لیانا اینسری کرج بودیم میگفت چرا من نیستم چرا من اینجوری با بابا عکس نگرفتم کلا میگن دختر هووی مادره راست گفتن بخدادلخور دیگه یاسر هم با لیانا وسط جاده عکسای ژانگولری گرفتنمحبتبوس

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)