لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

من لیانا پاییز

1395/8/21 1:58
نویسنده : مامانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا غرق سرخوشی و سرحالی هستیم با لیانا لذت زندگیو میبریم غرق شدیم تو دنیای دختر کوچولومون باهاش بچگی میکنیم تا اونجا که بتونبم داریم سعی میکنیم دنیای کودکانه اش شاد باشه و با خاطرات خوبآرامبابا اسبش میشه مامان مشتری آرایشگاهش با بابا تاب بازی میکنه با مامان مامان بازی .بابا کنارش روتخت میخوابه لیانا بپربپر میکنه مامان براش کتابهای شعرشو میخونه مامان و بابا میشن مخاطب شعرها و داستانها و خیالپردازیای لیانا با دقت هم گوش میدن زباننمیدونیم تصویری که تو ذهن لیانا از خودمون باقی میزاریم چه جوریه ولی لیانا بدونه که ما سعی و تلاش خودمونو میکنیم که مامان و بابای خوبی باشیم محبتآرام

براش باربی خریدیم بر خلاف میلمون ولی خواستیم نسبت به چیزی حساسش نکنیم خط قرمزهارو با شدت تو ذهنش نکنیم از ما السا و فروزن هم میخواد اونارو هم به روی چشم برات میخریم ولی دلمون میخواد همینجور شاد و رنگی رنگی و پاک بمونی  دختر مهربونمبوسمحبت

 

صبح لیانا ساعت نه بیدار میشه صبحانه اش که جدیدا ارده و شیره خرماس میخوره با هم بیرون میریم پارک تا هوا آفتابیه هر روز میریم..من و لیانا هستیم و یه پارک خوشگل تمیز و با صفا ..لیانا حسابی بازی میکنه بدو بدو میکنه من لذت میبرم از این لحظات و دیدن این صحنه ها دلم میخواد همیشه همینجوری باشم  بی دغدغه. آروم .آفتابی.حس خوبیه غیرقابل توصیف....بعد از پارک خونه میریم مشغول آشپزی میشم و کارهای خونه لیانا هم سرگرم عروسکهاش تا شب صد بار جمع و جور میکنم با لیانا بازی میکنم کتاب میخونم تا شب بشه یاسر بیاد و این تکرار این روزهای ماس ..دلم میخواد تا ابد زندگیمون اینجور تکرار بشه

پینوشت:این پست احساس این روزها و لحظه هامه خواستم ثبت بشه لیانا بدونه خوشبختی از نگاه مامانش یعنی چی

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

فریده
1 آذر 95 8:17
چقدر لیانا خوشبخته که مامانی به خوبی شما داره . از ته دلم ارزو می کنم همیشه سالم باشی و سایه شما و آقا یاسر بالای سر لیانا جون باشه .
مامانی
پاسخ
فریده با محبتم نظر لطفته دوست خوشگلم همچنین شما در کنار هم شاد و خوشبخت باشید