لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

لیانا و نوشتن

1395/12/1 1:12
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی لیانا خیلی به نوشتن علاقه نشون میداد توی دفترش خیلی منظم و به ترتیب خطوط کج و معوج مینوشت میگفت من مشق مینویسم..یه روز بهش گفتم میخوایی یاد بگیر یمثل ما بنویسی گفت آره مامان یادم بده دیدم خیلی ذوق نشون داد..از حرف آ شروع کردم نوشتم بعدش هم با هم کلامتی که حرف آ داخلشون بود تمرین کردیم و صداهارو تمرین کردیم بعدش هم ب بهش گفتم که نقطه پایین داره..در روز خیلی کوتاه وقت میزاشتیم..آب یاد گرفته نان بابا ..تاب و توپ و پا هم میشناسه ولی فعلا نوشتن اون سه کلمه و اسم خودش کاملا یاد گرفت..فقط در حد آشنای حروف بر حسب علاقه شدید خودش گاهی در روز یادآوری میکنم براش. البته از قبل کلمات مامان.دریا.اسم من و باباش هم میتونه تشخیص بده ولی نوشتنشون بلد نیست..

چند روز پیش بیرون رفتیم یه تبلیغ آژانس روی دیوار زده بودن ما هم توی ماشین در حال حرکت بودیم یهو لیانا گفت بابا وایسا روی دیوار حرف آ دیدم یاسر دنده عقب  رفت دیدیم بله دخترمون حسابی با سواد شده و حرف اول آژانس خوب شناختهزیبابغل

پسندها (1)

نظرات (0)