لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

یک روز در مهد کودک

1394/10/6 17:56
نویسنده : مامانی
314 بازدید
اشتراک گذاری

یه مهدکودک تقریبا نزدیک خونمون هر موقع من و لیانا بیرون میرفتیم  با اینکه لیانا خیلی کوچولو بود همیشه دست و پا میزد که به نقاشیهای دیوار مهد دست بزنه کم کم که بزرگتر شد حداقل پنج دقیه می ایستادیم و از نقاشیهای روی دیوار براش داستان کوتاه تعریف میکردم  آرام یک بار هم رفتیم محیطشو دیدیم ولی چون لیانا اون موقع دو ساله و زیر سه سال بود شرایط ثبت نام نداشت تا اینکه امروز برای خرید رفتیم بیرون از مقابل مهد رد شدیم لیانا گفت مامان بریم مهدکودک درس بخونیم خندونک گفتم ببینم شرایطش و محیطش چه جوریه حداقل روز یدوساعت بیاد تو جمع بچه ها باشه ..مدیر و مربی خیلی خوش برخوردی داشت و لیانا خیلی راحت رفت پیش بچه ها و شروع به نقاشی کردن و بازی باهاشون کرد سه تا دوست هم پیدا کرد و دیگه راضی نمیشد بریم دیگه تصمیم به ثبت نامش کردم چون خوبیش این بود تعداد بچه ها کم هست ..لیانا خانوم بعد از حدود یکساعت در حالی که دو تا مداد شمعی هم دستش هست از کلاس بیرون اومد گفت مامان بریم خونمون من نقاشی بکشم با اینا..بهش گفتم نمیشخه اینا مال مهد هست  گفت نه مال من هستنراضیخلاصه با ترفندی مداد شمعی هارو  به مربی دادم و رفتیم براش مداد شمعی خریدم  و تصمیم جدی برای ثبت نامش داشتم یاسر هم خیلی استقبال کرد ولی لیانای مشتاق گفت من مداد شمعی خریدم دیگه نمیخوام مهدکودک برم ولش کن مامانسکوت (خدا کنه در راه علم و تحصیل اینجوری مشتاق نباشه خندونک)

 دوباره میریم اگه دوست داشت و مایل به موندن بود ثبت نامش میکنم هرچند که از سرما خوردگی و انتقال ویروس در مهدکودک میترسمترسو

پسندها (1)

نظرات (5)

نقاش کوچولو
6 دی 94 20:34
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی بهتون معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
aylar
6 دی 94 20:48
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
مامان فرخنده
7 دی 94 7:35
عزيززززم اين علاقه به مهدش منو كشته نميدونم چرا قبل از اينكه مهد برند كلي علاقه نشون ميدند ولي وقتي ميرند ديگه از اون ذوق وشوق خبري نيست وخونه را به مهد ترجيح ميدند واقعا چرا
فریده
7 دی 94 9:33
حتماً ببرش خیلی خوبه ، روحیه اش حسابی باز می شه . نگران مریض شدنش هم نباش ، شما که بیشتر از دو ساعت نمی خوای بذاری . ماهیانه بهشون شهریه بده که اگه پشیمون شدی خیلی هزینه نکرده باشی
مامانی
پاسخ
ممنون از راهنماییت چشم عزیزم
مامانی غزل جون
15 دی 94 15:53
قربونش برم که مهد و واسه مداد شمعی هاش دوست داشته مرجان جون اگه نزدیک خونتون هست و محیطش خوبه حداقل روزی دو یا سه ساعت بزار برا خودت هم بهتره لیانا هم تو جمع بچه ها خوس میگذرونه
مامانی
پاسخ
فعلا که دختری پشیمون شد و همینکه از ترس آنفلونزا منصرف شدیم