لیانالیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

ماه کوچولوی مامان و بابا

35 ماهگی

1394/10/16 1:24
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا جونم امروز 15 دی ماه سی و پنج ماهه شد.مبارک باشه عزیز دلم خیلی خیلی دوستت دارم امید مادرمحبت

چیزی تا سه ساله شدنت نمونده ماه کوچولوی من محبت

هر روز صبح که ازخواب بیدار میشه سریع بساط دفتر و مداد رنگیاشو  پهن میکنه و شروع میکنه به نقاشی کشیدن بیشتر وقتها هم من باید پیشش بشینم و نقاشی بکشمبوس کتاب میخونیم  توپ بازی میکنیم  و خیلی هم توی کارها به شیوه خودش بهم کمک میکنه زبانعلاقه زیادی به رقصیدن پیدا کرده هفته پیش جشن عقد عمه بهاره  تا پاسی از شب مشغول پایکوبی بود اصلا هم خجالت نمیکشید در جمع برقصه برخلاف همیشه ...جدیدا  تا میخواییم بریم بیرون یا خرید میگه مامان بریم عروسیزیبازیبا لباس عروسی بزرگ سفید با تاج و تور هم میخوادبغلبغل

اینروزها بابا مشغول درس  و امتحاناتش هست و لیانا جونم خیلی خییلی همکاری میکنه  قبلا باهاش صحبت کردم  و این حرف زدنهای مادر و دختری عجیب نتیجه بخش هست در هر موردی محبتمحبت 

جدیدا از خاطرات چند ماه پیش هم برام تعریف میکنه مثلا با خاله مینا و کارن سوار قطار بازی شدیم یا ماشین بازی سوار شدیم برام خیلی جالب بود پنج شش ماه پیش یهو یادش اومده با جزییاتبغلبغل

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرخنده
19 دی 94 14:46
35 ماهگيت مبارك باشهتا تولد سه سالگي چيزي نمونده ليانا جون كيك و شمع بازي چه حالي ميده قربون اون عكس دومت بشم كه با جذبه عكس گرفتي خوشگل به ليانا جون كه اينقدر خوب باباش را درك ميكنه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون...تغییرات لیانارو با ملیسا حس میکنم کارهای ملیسارو لیانا با تاخیر جچندماهه که به سن ملیسا میرسه انجام میده هرچی در مورد ملیسا مینویسی من برای لیانا انتظارشو دارم خدا نکنه خاله مهربونم زنده باشی الهی